RAPORT
DE EVALUARE A PROIECTULUI EDUCAŢIONAL
„MIHAI EMINESCU-LUCEAFĂRUL POEZIEI ROMÂNEŞTI”
EDIŢIA a II-a
8– 15 ianuarie 2014
INIŢIATOR ŞI ORGANIZATOR: Colegiul Tehnic „Dierna” , Orşova – prof. Cazacu Monica
DOMENII ÎN CARE SE ÎNCADREAZĂ
PROIECTUL: Estetic şi Creativ
PARTENERI: Şcoala Gimnazială „Petru Dumitriu”, Orşova
Şcoala Gimnazială „Pamfil Şeicaru”, Orşova
Realizarea scopului:
- Cunoaşterea operei şi vieţii poetului Mihai Eminescu;
- Dezvoltarea dragostei pentru literatura română clasică şi
contemporană;
- Stimularea şi afirmarea potenţialului literar, artistic şi creativ al
elevilor din învăţământul gimnazial şi liceal;
- Stabilire de relaţii de colaborare între elevi de niveluri de învăţământ
diferite.
Rezultatele proiectului:
ü Premierea tuturor elevilor cu diplome, blocnotes si pixuri care au
participat cu diverse interpretari in cadrul proiectului;
ü Premierea elevilor care au participat la concursul de cultură generală cu
diplome şi cărţi;
ü Promovarea ofertei educaţionale a Colegiului Tehnic „Dierna”.
PARTICIPANŢI:
CADRE DIDACTICE
|
ELEVI
|
EXCELENŢĂ / MERIT
|
PREMIUL I
|
PARTICIPARE
|
|
Învăţământ Gimnazial
|
4
|
20
|
2
|
6
|
20
|
Învăţământ Liceal
|
8
|
30
|
4
|
4
|
30
|
ANALIZA SWOT
PUNCTE TARI
- implicarea în proiect a unui număr de 4 cadre
didcatice din învăţământul gimnazial şi a unui număr de 8 cadre didactice din
învăţământul liceal;
- participarea a unui număr mare de elevi, respectiv 20
din învăţământul gimnazial şi 30 elevi din învăţământul liceal;
- încheierea a 2 parteneriate educaţionale cu şcolile
gimnaziale din localitate;
- promovarea activităţilor artistic-literare în vederea
cunoaşterii operei şi vieţii poetului Mihai Eminescu, a însuşirii titlului de
poet universal;
- organizarea de activităţi de interpretare versuri
eminesciene, a cantecelor pe versurile poetului, de realizare compoziţii
plastice, artistice şi literare ce oglindesc opera marelui poet.
- interpretare scenică a pieselor inspirate din opera
eminesciana, precum: „Luceafarul” şi „Scrisoarea III”.
- mediatizarea activităţii propriu-zise;
- acordarea diplomelor tuturor participanţilor.
|
PUNCTE SLABE
- spaţiul insuficient la desfăşurarea activităţii
datorită numărului foarte mare de participanţi direcţi.
|
OPORTUNITĂŢI
- identificarea disfuncţionalităţilor în derularea
proiectului;
- o promovare mai amplă şi mediatizare a proiectului.
|
AMENINŢĂRI
- preconizarea creşterii numărului de parteneri în
proiect ceea ce conduce la necesitatea unei sponsorizări externe.
|
Întocmit, realizator proiect: prof. Cazacu Monica
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu