„ACTORII...ÎN OGLINDA TIMPULUI”
EDIŢIA I
2 martie – 10 aprilie 2015
INIŢIATOR ŞI ORGANIZATOR: Colegiul Tehnic „Dierna” , Orşova
DOMENII ÎN CARE SE ÎNCADREAZĂ
PROIECTUL: Artistico-literar, Dramaturgie
PARTENERI: Palatul Copiilor Dr.Tr. Severin – filiala Orşova
Şcoala Gimnazială „Petru Dumitriu”,
Orşova
Şcoala Gimnazială „Pamfil Şeicaru”, Orşova
Liceul Teoretic „Traian Lalescu”
Orşova
Şcoala Gimnazială Iloviţa
Şcoala Gimnazială Eibenthal
Şcoala Gimnazială Eşelniţa
Şcoala Gimnazială Sviniţa
COLABORATORI: Palatului Copiilor Dr.Tr.Severin – filiala Orşova
Realizarea scopului:
ü Promovarea valorilor comune la nivelul partenerilor implicaţi: decidenţi,
oameni ai şcolii, familii, reprezentanţi ai instituţiilor guvernamentale şi
nonguvernamentale;
ü Pregătirea elevilor în sensul asigurării egalităţii
şanselor în educaţie, al dezvoltării personale şi al inserţiei în comunitate;
ü Dezvolatrea la elevi a spiritului competitiv în
activităţi artistice şi literare şi trezirea interesului acestora pentru
literatura contemporană şi pentru studierea conştientă a creaţiei marilor
dramaturgi români, dar şi sporirea interesului acestora pentru scenete
interpretate de actori de renume;
ü Dezvoltarea capacităţilor regizorale şi actoriceşti
pentru creaţii şi interpretării proprii;
ü Dezvoltarea
valenţelor morale, patriotice, artistice, literare.
Rezultatele proiectului:
ü Premierea tuturor elevilor cu diplome şi ciocolată care au participat la
concursul de scenete şi moment artistic;
ü Dezvoltarea interesului elevilor
participanţi pentru teatru şi literatura dramatică;
ü Posibilitatea elevilor de a-şi manifesta
aptitudinile artistice, actoriceşti.
PARTICIPANŢI:
Cadre didactice
|
Elevi
|
Excelenţă
|
Premiul I / echipaj
|
Premiul II / echipal
|
Premiul III / echipaj
|
Menţiune
|
|
Învăţământ Gimnazial
|
6
|
78
|
6
|
6
|
6
|
4
|
20
|
Învăţământ Liceal
|
3
|
21
|
3
|
1
|
0
|
2
|
12
|
ANALIZA SWOT
PUNCTE TARI
- implicarea în proiect a unui număr de 6 cadre didcatice din
învăţământul gimnazial şi a unui număr de 3 cadre didactice din învăţământul
liceal;
- participarea a unui număr mare de elevi, respectiv 78, din învăţământul
gimnazial şi 21 elevi din învăţământul liceal;
- încheierea a 8 parteneriate educaţionale cu şcolile gimnaziale din
localitate şi din zonă, cu Palatul Copiilor din Orşova şi cu licee din judeţ;
- organizarea şi promovarea activităţilor ce dezvoltă aptitudinile
actoriceşti şi artistice la elevi;
- mediatizarea activităţii propriu-zise;
- acordarea diplomelor tuturor participanţilor.
|
PUNCTE SLABE
- implicarea unui număr mic de elevi din învăţământul liceal.
|
OPORTUNITĂŢI
- identificarea disfuncţionalităţilor în derularea proiectului;
- o promovare mai amplă şi mediatizare a proiectului.
|
AMENINŢĂRI
- preconizarea creşterii numărului de parteneri în proiect ceea ce
conduce la necesitatea unei sponsorizări externe.
|
Întocmit, coord.proiect: prof. Cazacu Monica
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu